טקסט הודעת פורום
| 5/12/2009 10:43:00 AM |
|
נושא: מבקש חות דעת על :diamondbackPEAK 2009 תאריך: 5/12/2009 10:43:00 AM
מחבר/ת: איתמר משה
מחפש אופני כניסה, ברמה בינונית שיחיזו לי מעמד לנסיעות בעיר. מי מכיר את האופניים האלו ויכול להמליץ כי קיבלתי מחיר טוב. איך החברה הזו בכלל ?
|
חזרה לפורום |
|
|