הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2009 10:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתמר משה עם תוכן  מבקש חות דעת על :diamondbackPEAK 2009
נושא: מבקש חות דעת על :diamondbackPEAK 2009 תאריך: 5/12/2009 10:43:00 AM
מחבר/ת: איתמר משה

מחפש אופני כניסה, ברמה בינונית שיחיזו לי מעמד לנסיעות בעיר.
מי מכיר את האופניים האלו ויכול להמליץ כי קיבלתי מחיר טוב.
איך החברה הזו בכלל ?


חזרה לפורום