טקסט הודעת פורום
5/12/2009 10:58:00 AM
דורון מ
אני רוכב עם שני צמיגים 2.35
נושא:
אני רוכב עם שני צמיגים 2.35
תאריך:
5/12/2009 10:58:00 AM
מחבר/ת:
דורון מ
האחיזה מצוינת ואין דילמות אחורי קידמי שנהים טיובלס אורינל כמו חומס
חזרה לפורום