הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2009 10:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  אני רוכב עם שני צמיגים 2.35
נושא: אני רוכב עם שני צמיגים 2.35 תאריך: 5/12/2009 10:58:00 AM
מחבר/ת: דורון מ

האחיזה מצוינת ואין דילמות אחורי קידמי שנהים טיובלס אורינל כמו חומס


חזרה לפורום