נושא: קליטים ----וכאבי ברכיים - מי יכול לעזור? תאריך: 5/12/2009 12:43:00 PM
מחבר/ת: איציק עובדיה
אני רוכב למעלה מ-10 שנים באופני הרים. לאחרונה, התחלתי לרכב עם קליטים - כייף אמיתי. אבל, התחילו כאבים חזקים ברגל, ובעיקר באיזור הברך. האם יש קשר??????? האם מישהו יודע... אשמח לתשובה, תודה איציק
|