הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2009 12:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איציק עובדיה עם תוכן  קליטים ----וכאבי ברכיים - מי יכול לעזור?
נושא: קליטים ----וכאבי ברכיים - מי יכול לעזור? תאריך: 5/12/2009 12:43:00 PM
מחבר/ת: איציק עובדיה

אני רוכב למעלה מ-10 שנים באופני הרים. לאחרונה, התחלתי לרכב עם קליטים - כייף אמיתי. אבל, התחילו כאבים חזקים ברגל, ובעיקר באיזור הברך.
האם יש קשר???????
האם מישהו יודע...
אשמח לתשובה,
תודה
איציק


חזרה לפורום