טקסט הודעת פורום
| 5/12/2009 1:28:00 PM |
|
נושא: רד בול וספורט זה מבחינתי שני דברים תאריך: 5/12/2009 1:28:00 PM
מחבר/ת: איתי חדד
שלא יכולים ללכת ביחד. זה רעל.חחח שותים אותו רק כשיש עבודה להגיש באוניברסיטה וצריכים לעשות לילה לבן או כשרוצים שהוודקה תהיה פחות מגעילה..
|
חזרה לפורום |
|
|