הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/12/2009 1:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי חדד עם תוכן  רד בול וספורט זה מבחינתי שני דברים
נושא: רד בול וספורט זה מבחינתי שני דברים תאריך: 5/12/2009 1:28:00 PM
מחבר/ת: איתי חדד

שלא יכולים ללכת ביחד. זה רעל.חחח שותים אותו רק כשיש עבודה להגיש באוניברסיטה וצריכים לעשות לילה לבן או כשרוצים שהוודקה תהיה פחות מגעילה..


חזרה לפורום