הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2009 7:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  הד סט...
נושא: הד סט... תאריך: 5/13/2009 7:48:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

הד סט הוא בעצם שני מיסבים,האחד נמצא בחלק העליון
של ההד טיוב (צינור הראש) והאחד מתחת,בינהם מושחל
הסטירר של הבולם שאליו כמובן מתחבר הכידון.
תפקיד שני המיסבים האלו לאפשר תנועה חלקה בצידוד הגלגל הקדמי
ע"י הכידון.


חזרה לפורום