טקסט הודעת פורום
| 5/13/2009 8:18:00 AM |
|
נושא: מנשא לרכב תאריך: 5/13/2009 8:18:00 AM
מחבר/ת: שגיא דואק
שלום אני רוצה לקנות מנשא חדש לרכב אני רוצה המלצה למנשא לשניי אופניים של AM אגרסיבי ופריירייד מעדיף מנשא מאחורה כי קשה לי להרים גבוהה את האופניים תודה לכל המגיבים
|
חזרה לפורום |
|
|