נושא: שיפטרים של SRAM ומעבירים של SHIMANO - מה להחליף? תאריך: 5/13/2009 6:04:00 PM
מחבר/ת: נועם פוטש
היי חברים נכבדים. יש לי טרק פיול 80 (עם רכיבים של SHIMANO) שהשיפטרים שלהם הלכו קפוט. נפלו לידי שיפטרים חדשים לגמרי של SRAM דגם X.4 (יש לי 8 הילוכים). הבנתי שאי אפשר להשתמש עם השיפטרים של SRAM על רכיבים של SHIMANO (או שבמעביר הקידמי כן אפשר?). בקיצור - מה כדאי לעשות לקנות שיפטרים חדשים של SHIMANO ולהרכיב כמו שזה (אצלי מעביר אחורי דאור) או שלהחליף את המעביר לכזה של SRAM שיתאים לי לשיפטרים החדשים. נקודה חשובה, לא בא לי להוציא מלא כסף על זה אז מה תהיה האפשרות המשתלמת ביותר?
תודה רבה, נועם.
|