הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2009 6:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם פוטש עם תוכן  בהנחה שאני לא רוצה להשתמש
נושא: בהנחה שאני לא רוצה להשתמש תאריך: 5/13/2009 6:17:00 PM
מחבר/ת: נועם פוטש

בסוגים שונים של שיפטרים.
נראה לי יהיה לי לא נוח לשים שיפטר אחד כזה ואחד כזה.
בוא נגיד שהישוקל הוא בין לקנות מעביר אחורי של SRAM לבין לקנות 2 שיפטרים של SHIMANO.

אגב, איך נחשבת SRAM בכללי כמוצרים ביחד ל SHIMANO?


תודה.


חזרה לפורום