נושא: בהנחה שאני לא רוצה להשתמש תאריך: 5/13/2009 6:17:00 PM
מחבר/ת: נועם פוטש
בסוגים שונים של שיפטרים. נראה לי יהיה לי לא נוח לשים שיפטר אחד כזה ואחד כזה. בוא נגיד שהישוקל הוא בין לקנות מעביר אחורי של SRAM לבין לקנות 2 שיפטרים של SHIMANO.
אגב, איך נחשבת SRAM בכללי כמוצרים ביחד ל SHIMANO?
תודה.
|