הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2009 11:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  ההבדל במחיר ברמות האלה לא גדול
נושא: ההבדל במחיר ברמות האלה לא גדול תאריך: 5/13/2009 11:11:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

שיפטרים של שימאנו ל-8 הילוכים - http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_122&products_id=1859
מעביר אחורי של SRAM - http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_101&products_id=1038

SRAM ושימאנו הן חברות מתחרות ויש להם מכלולים בכל רמות הגימור.
אני אישית מעדיף את SRAM - באופניי הקודמים היו שיפטרים ומעביר אחורי SRAM וכרגע האופניים שברשותי הגיעו עם מעבירים ושיפטרים של שימאנו.


חזרה לפורום