נושא: התיעצות לגבי Headset תאריך: 5/13/2009 11:38:00 PM
מחבר/ת: ירון אוליבקוביץ
לאחרונה החלו רעשים מהחלק התחתון של ה Headset (החלק הקרוב למשכך) הרעשים מופיעים בזמן רכיבה וכן כאשר אני אוחז במעצור הקידמי ומזיז את האפניים קדימה-אחורה ניסיתי לפתוח את ברגי ה Stem ולחזק את בורג המכסה של ה Headset ובכך להפעיל לחץ גדול יותר על הלגרים אך הרעשים עדיין קימים.
אשמח לקבל המלצות - מה ניתן עוד לנסות לפנח שאפנה למכאנופן
|