הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2009 11:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון אוליבקוביץ עם תוכן  התיעצות לגבי Headset
נושא: התיעצות לגבי Headset תאריך: 5/13/2009 11:38:00 PM
מחבר/ת: ירון אוליבקוביץ

לאחרונה החלו רעשים מהחלק התחתון של ה Headset (החלק הקרוב למשכך)
הרעשים מופיעים בזמן רכיבה וכן כאשר אני אוחז במעצור הקידמי ומזיז את האפניים קדימה-אחורה
ניסיתי לפתוח את ברגי ה Stem ולחזק את בורג המכסה של ה Headset ובכך להפעיל לחץ גדול יותר על הלגרים אך הרעשים עדיין
קימים.

אשמח לקבל המלצות - מה ניתן עוד לנסות לפנח שאפנה למכאנופן




חזרה לפורום