הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/13/2009 11:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דורון מ עם תוכן  לפי דעתי הרעש הוא תיקתוקים
נושא: לפי דעתי הרעש הוא תיקתוקים תאריך: 5/13/2009 11:50:00 PM
מחבר/ת: דורון מ

אם זה כך אתה עושה רק נזק בחיזוק
ואם תלך לחנות רק יחליפו לך אותו
הבעיה שלך נובעת מהטבעת הקונית התחתונה שיושבת על כתר הבולם
כל שאתה צריך לעשות הוא לפרק את המזלג וליבדוק את הטבעת ליראות אם יש משהו שמפריע
נגב טוב טוב תיאה שהיא שלמה גרז חזרה שם לב שיהיה גריז נקי ואז תיסגור חזרה
דורון :p :p


חזרה לפורום