הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2009 12:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  נשמע כמו...
נושא: נשמע כמו... תאריך: 5/14/2009 12:12:00 AM
מחבר/ת: גיא בראל

מיסבים פתוחים מלוכלכים,פרק את הסטם ושלוף את המזלג
בזהירות (אם המיסב הוא מסוג מיסב פתוח יש מצב שה"ג´ולות" ייפלו לך),
המיסב אם הוא פתוח ישלף לך בקלות(זו בעצם טבעת שעליה יושבות "גולות"),נקה אותו
וגרז,נקה את הסטירר טוב ובמיוחד את חלקו התחתון (הטבעת) שהוא בעצם החלק שבא במגע
ישיר עם המיסב והרכב את כל העניין בחזרה תוך שאתה מחזק קודם את הבורג
העליון שעל הסטם ורק לאחר מכן את ברגיי הסטם עצמו.


חזרה לפורום