הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/14/2009 3:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי אוחיון עם תוכן  שאלה| מה כדאי יותר
נושא: שאלה| מה כדאי יותר תאריך: 5/14/2009 3:45:00 PM
מחבר/ת: יוסי אוחיון

אני רוצה לקנות אופניים...
אני מתלבט בין haro shift r1 לבין mongoose otero comp מה כדאי??
אני רוכב הרבה בשבילי עפר שבילי ג´יפים וכאלה...


חזרה לפורום