טקסט הודעת פורום
| 5/14/2009 3:45:00 PM |
|
נושא: שאלה| מה כדאי יותר תאריך: 5/14/2009 3:45:00 PM
מחבר/ת: יוסי אוחיון
אני רוצה לקנות אופניים... אני מתלבט בין haro shift r1 לבין mongoose otero comp מה כדאי?? אני רוכב הרבה בשבילי עפר שבילי ג´יפים וכאלה...
|
חזרה לפורום |
|
|