טקסט הודעת פורום
| 5/15/2009 8:53:00 AM |
|
נושא: נוחיות רכיבה תאריך: 5/15/2009 8:53:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
שתי זוגות האופניים בהרך באותה רמת חלקים. למרות שהיו לי haro shift r5 ונהנתי מהם מאוד. אין כמו רכיבת ניסיון על הזוגות.וקניית הנוחות לך יותר. המונגוס יותר זולות ב300 ש"ח שגם זה שיקול.
|
חזרה לפורום |
|
|