הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/15/2009 2:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  טל פינצ´ב עם תוכן  הם אמרו לי שאין להם את הקיט או משו כזה
נושא: הם אמרו לי שאין להם את הקיט או משו כזה תאריך: 5/15/2009 2:04:00 PM
מחבר/ת: טל פינצ´ב

ודרך אגב אני זה xXBestSinXx מ-FXP חח


חזרה לפורום