טקסט הודעת פורום
5/15/2009 2:04:00 PM
טל פינצ´ב
הם אמרו לי שאין להם את הקיט או משו כזה
נושא:
הם אמרו לי שאין להם את הקיט או משו כזה
תאריך:
5/15/2009 2:04:00 PM
מחבר/ת:
טל פינצ´ב
ודרך אגב אני זה xXBestSinXx מ-FXP חח
חזרה לפורום