טקסט הודעת פורום
| 5/16/2009 12:02:00 AM |
|
נושא: כיוון בלמי דיסק ג´ויסי 5 תאריך: 5/16/2009 12:02:00 AM
מחבר/ת: אור אבידב
שלום
הדיסק האחורי שלי לא מכוון טוב ככה שבסיבוב חופשי(גלגל באויר) הוא עוצר את הגלגל אחרי מספר סיבובים. איזה שהן המלצות איך לכוון שלא תהיה לברקס התנגדות קבועה?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|