טקסט הודעת פורום
5/16/2009 2:23:00 AM
עמית רון
את עדיין מעוניינת בלרכב את חוצה ישראל?
נושא:
את עדיין מעוניינת בלרכב את חוצה ישראל?
תאריך:
5/16/2009 2:23:00 AM
מחבר/ת:
עמית רון
אם כן,
שמי עמית אני בן 24, גר במושב בצפון ואני מאוד מעוניין לעשות את זה בחודש הקרוב.
חזרה לפורום