הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/16/2009 12:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  לאו דווקא מצביע על...
נושא: לאו דווקא מצביע על... תאריך: 5/16/2009 12:46:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

בעיה,זה שהברקס לא ננעל "ונושך" מתחילת מהלך הידית
זה דווקא דבר טוב,כך יש לך שליטה טובה יותר על עוצמת הבלימה
שזה דבר מאוד חשוב בקטעים טכניים.


חזרה לפורום