טקסט הודעת פורום
| 5/16/2009 12:46:00 PM |
|
נושא: לאו דווקא מצביע על... תאריך: 5/16/2009 12:46:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
בעיה,זה שהברקס לא ננעל "ונושך" מתחילת מהלך הידית זה דווקא דבר טוב,כך יש לך שליטה טובה יותר על עוצמת הבלימה שזה דבר מאוד חשוב בקטעים טכניים.
|
חזרה לפורום |
|
|