טקסט הודעת פורום
| 5/16/2009 1:51:00 PM |
|
נושא: אחי אני חבר שלו תאריך: 5/16/2009 1:51:00 PM
מחבר/ת: roei sail
תתקשר אליו ודבר איתו הוא ממזכרת בתיה זה ליד רחובות. והוא עשה עכשיו לאופניים טיפול נאבה, ברקסים, שרשרת ועוד מלא דברים. אופניים שוות ביותר !!
|
חזרה לפורום |
|
|