טקסט הודעת פורום
| 5/16/2009 3:08:00 PM |
|
נושא: אבד כסא +מוט כסא+תיק בחניון פארק קנדה בתאריך 16.5 תאריך: 5/16/2009 3:08:00 PM
מחבר/ת: zohar bing
אבד כסא +מוט כסא+תיק בחניון פארק קנדה בתאריך 16.5 המוצא מתבקש להתקשר לטל 0525400521 או למייל [email protected] :((
|
חזרה לפורום |
|
|