טקסט הודעת פורום
| 5/16/2009 11:11:00 PM |
|
נושא: khs tucson עזרה דחופה תאריך: 5/16/2009 11:11:00 PM
מחבר/ת: אמיר
אני מחפש אופני כניסה. קראתי שהאופניים הם 29 רציתי לדעת האם זה טוב להתחלה ומה היתרונות וחסרונות של 29. אני מתכוון לרכב בשבילים ולא לעשות דברים מטורפים איתם. אם למישהו יש את הדגם הנ"ל אשמח לדבר איתו ולהתייעץ. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|