הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/17/2009 6:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נירן ציקמן עם תוכן  תודה לכל המגיבים
נושא: תודה לכל המגיבים תאריך: 5/17/2009 6:47:00 PM
מחבר/ת: נירן ציקמן

נראה לי שאני אקח אותו, חשבתי לקחת משהו יוצר טוב אבל אין לי כסף :( ...
ולגבי ההייז ניין- היה לי אבל הוא נשבר..... :mad: :mad:



חזרה לפורום