טקסט הודעת פורום
5/17/2009 6:47:00 PM
נירן ציקמן
תודה לכל המגיבים
נושא:
תודה לכל המגיבים
תאריך:
5/17/2009 6:47:00 PM
מחבר/ת:
נירן ציקמן
נראה לי שאני אקח אותו, חשבתי לקחת משהו יוצר טוב אבל אין לי כסף :( ...
ולגבי ההייז ניין- היה לי אבל הוא נשבר..... :mad: :mad:
חזרה לפורום