טקסט הודעת פורום
| 5/18/2009 11:25:00 AM |
|
נושא: שלום :) תאריך: 5/18/2009 11:25:00 AM
מחבר/ת: נורית ר
ברשותי אופני SWISSBIKE TX 21 במשקל 30LBS
רציתי לדעת האם יש הבדל במשקל שלהם למשקל של הדאהון? הדאהון בערך 12 קילו. מרגישים הבדל שמחזיקים אותם?
לתגובה מהירה אודה
;)
|
חזרה לפורום |
|
|