הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2009 1:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  david gitlin עם תוכן  אני צריך אותו כמכשיר ניווט ולא כמד דופק
נושא: אני צריך אותו כמכשיר ניווט ולא כמד דופק תאריך: 5/18/2009 1:34:00 PM
מחבר/ת: david gitlin

השאלה עם הוא יתן תוצאות מספיק טובות???


חזרה לפורום