טקסט הודעת פורום
5/18/2009 1:34:00 PM
david gitlin
אני צריך אותו כמכשיר ניווט ולא כמד דופק
נושא:
אני צריך אותו כמכשיר ניווט ולא כמד דופק
תאריך:
5/18/2009 1:34:00 PM
מחבר/ת:
david gitlin
השאלה עם הוא יתן תוצאות מספיק טובות???
חזרה לפורום