הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2009 2:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור hit-spit עם תוכן  אז סבבה
נושא: אז סבבה תאריך: 5/18/2009 2:50:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit

הן די כבדות, תלוי בבניה שלהן אבל עם בניה טובה הן יכולות להגיע למינימום 17 קילו.
הן בדוגרי לפרי רייד ודאון היל אז יהיה לך קשה בעליות אבל משתלם בירידות... :suss:


חזרה לפורום