טקסט הודעת פורום
5/18/2009 3:32:00 PM
תומר גור
למה הולחף שמן + אטמים בבולמים אם נסעו רק...
נושא:
למה הולחף שמן + אטמים בבולמים אם נסעו רק...
תאריך:
5/18/2009 3:32:00 PM
מחבר/ת:
תומר גור
3 חודשים????
לא הגיוני.
חזרה לפורום