הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2009 3:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר גור עם תוכן  למה הולחף שמן + אטמים בבולמים אם נסעו רק...
נושא: למה הולחף שמן + אטמים בבולמים אם נסעו רק... תאריך: 5/18/2009 3:32:00 PM
מחבר/ת: תומר גור

3 חודשים????

לא הגיוני.


חזרה לפורום