נושא: 7.5 תאריך: 5/18/2009 5:14:00 PM
מחבר/ת: איתי אלטמן
יש לי 7.5 כבר חצי שנה בהתחלה היו בנויות "קל" עם מזלג 160 שקלו רק 18.5עכשיו עם טריפל ושוקלות 20+ לא בדקתי אני רוכב איתם גם דאונהיל גם פרייריד וגם קרוס קאונטרי3 שעות במענית הכל אפשרי אם רק תרצה מבחינת ירידה זה טרקטור הטיפוס הוא לא קל אבל אפשרי לחלוטין
|