הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/18/2009 5:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי אלטמן עם תוכן  7.5
נושא: 7.5 תאריך: 5/18/2009 5:14:00 PM
מחבר/ת: איתי אלטמן

יש לי 7.5 כבר חצי שנה בהתחלה היו בנויות "קל" עם מזלג 160 שקלו רק 18.5עכשיו עם טריפל ושוקלות 20+ לא בדקתי אני רוכב איתם גם דאונהיל גם פרייריד וגם קרוס קאונטרי3 שעות במענית הכל אפשרי אם רק תרצה מבחינת ירידה זה טרקטור הטיפוס הוא לא קל אבל אפשרי לחלוטין


חזרה לפורום