הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2009 12:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלברט ארונוביץ´ עם תוכן  תעשה איזה מחיר טוב ....אני בן 13
נושא: תעשה איזה מחיר טוב ....אני בן 13 תאריך: 5/19/2009 12:59:00 AM
מחבר/ת: אלברט ארונוביץ´

אני מתתת לירכב על אופניים כמו שלך ואני יכול להשיג כמו של רק שנת 05 kona stinky
וחוץ מזה איפה אתה גר ...???


חזרה לפורום