טקסט הודעת פורום
5/19/2009 12:59:00 AM
אלברט ארונוביץ´
תעשה איזה מחיר טוב ....אני בן 13
נושא:
תעשה איזה מחיר טוב ....אני בן 13
תאריך:
5/19/2009 12:59:00 AM
מחבר/ת:
אלברט ארונוביץ´
אני מתתת לירכב על אופניים כמו שלך ואני יכול להשיג כמו של רק שנת 05 kona stinky
וחוץ מזה איפה אתה גר ...???
חזרה לפורום