הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2009 9:43:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  בגבהים שלכם:
נושא: בגבהים שלכם: תאריך: 5/19/2009 9:43:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

:) הייתי ממליץ לך ללכת על 16" (SMALL), ולה XS. כמובן
לגברת הייתי ממליץ לך ללכת על אחד הדגמים הבסיסיים של IRON HORSE, TREK ,GT או MARIN ראשית כי יש להם דגמים טובים, שנית יש להם את הדגמים המקבילים של הגברים בגאומטריית נשים.

לפרטים נוספים ולהכוונה נוספת אל תהסס...




חזרה לפורום