טקסט הודעת פורום
| 5/19/2009 10:58:00 AM |
|
נושא: עד כמה שאני יודע...... תאריך: 5/19/2009 10:58:00 AM
מחבר/ת: נועם פוטש
אני בזמנו קיבלתי את "הנוסחא" של משקל גוף כפול 1.5 אני משתמש בנתון הזה כנקודת פתיחה ומשם אני עושה שינויים כלים לפי מה שמתאים לי. על פניו, אצלי לפחות, זה נותן כיוון לא רע בכלל.
בהצלחה.
|
חזרה לפורום |
|
|