הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/19/2009 5:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  asd עם תוכן  -----------
נושא: ----------- תאריך: 5/19/2009 5:01:00 PM
מחבר/ת: asd

כן אחי אני איך לנקות תודה, הכוונה שלי היא האם יש איזה מי מגן בוץ או איזשהו פתרון קבוע אחר שימנע את חדירת החול מלכתחילה, מכיוון שאני יום יום נוסע בחולות לעבודה וזה לא ראלי לנקות יום יום.


חזרה לפורום