טקסט הודעת פורום
| 5/19/2009 10:42:00 PM |
|
נושא: kona תאריך: 5/19/2009 10:42:00 PM
מחבר/ת: רון ואנונו
kona stinky יד שניה שמורות הכי בארץ היו של חבר שלי ושהוא החליף אז הוא עשה טרייד אין בקיצור רוצים עליהם בחנות 5000 שווה? (שמורות בקנאות לגמרי בקושי יש עליהם שריטות אפילו.!)
|
חזרה לפורום |
|
|