נושא: הרמת קידון באופני מונגוס אוטרו סופר תאריך: 5/20/2009 4:53:00 PM
מחבר/ת: אלכס ב.
שלום. ברשותי האופניים הנ"ל, אתמול ניסיתי להרים את הקידון אך לא הצלחתי... שיחררתי את הבורג המרכזי וניסיתי למשוך למעלה אך כלום לא עזר... ישנם עוד 2 ברגים בקידון עצמו אך עפ"י ההגיון שלי אין להם שום קשר להרמת הקידון... מישהו אולי מוכן להסביר כיצד אני מרים? תודה מראש....
|