הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/21/2009 7:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  roy katz עם תוכן  בולם Fox RP 23 שנת 2008 מול 2009
נושא: בולם Fox RP 23 שנת 2008 מול 2009 תאריך: 5/21/2009 7:27:00 PM
מחבר/ת: roy katz

האם מישהו יודע אם שונה משהו בבולם בשנת 2009? אם כן, מה ועד כמה זה מהותי?


חזרה לפורום