טקסט הודעת פורום
5/21/2009 7:27:00 PM
roy katz
בולם Fox RP 23 שנת 2008 מול 2009
נושא:
בולם Fox RP 23 שנת 2008 מול 2009
תאריך:
5/21/2009 7:27:00 PM
מחבר/ת:
roy katz
האם מישהו יודע אם שונה משהו בבולם בשנת 2009? אם כן, מה ועד כמה זה מהותי?
חזרה לפורום