הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/23/2009 1:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מאור ניסים עם תוכן  אחלה אופנים.
נושא: אחלה אופנים. תאריך: 5/23/2009 1:11:00 PM
מחבר/ת: מאור ניסים

ממליץ בחום ממש...אלו היו האופניים הראשונים שלי והכי נהניתי מהם בעולם...אופניים חזקים אמינים ובאמת שאין מה להגיד עליהם..אחלה אופנייים,המלצה שלי לך עליהם..

לגבי המחיר של היד שניה...אם זה שנת 2008 תנסה להוריד את הבן ל-1300...אבל ההפרש בין חדש ליד שניה באופנייים האלו לא משמעותי ואין כמו לקנות חדש ולקבל את האחריות ואת כל הדברים הנלווים לזה...

מקווה שעזרתי,
מאור. :rating:


חזרה לפורום