טקסט הודעת פורום
5/24/2009 10:40:00 AM
שי סורוקה
מסכים עם מאור - תקנה חדש בשביל הפרש של 500-600 שח
נושא:
מסכים עם מאור - תקנה חדש בשביל הפרש של 500-600 שח
תאריך:
5/24/2009 10:40:00 AM
מחבר/ת:
שי סורוקה
:) זה בערך אובדן ערך ריאלי של בלאי, ובנוסף תקבל גם אחריות ואת הכיף של הריח של חדש!
חזרה לפורום