נושא: יש לי ניקסון (פלאטינום) תאריך: 5/24/2009 11:48:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה
:) זה אחלה בולם. האמת היא מילאתי אוויר בפעם הראשונה ועד שנה אחריי לא נגעתי. ואז גם עשיתי לו טיפול קומפלט כולל הכל לבד!
אחרי הדאווינים - מספרים: בעקרון אתה אמור למלא את המיכל באוויר בלחץ שהוא בין 65%-85% מערך המשקל שלך בפאונד (1kg = 2.2lb) אסור למלא פחות מ40PSI מקסימום אני חושב זה 180PSI להשתמש במשאבה המיועדת לבולמים בלבד (ולא בתחנת דלק חס וחלילה).
לדוגמה: נגיד שמשקלך 70 קג עבור רכיבות רגועות 70kg x 2.2 x 85% = 130PSI עבור רכיבות אגרסיוויות יותר 70kg x 2.2 x 65% = 100PSI
מקווה שעזרתי לשאלות נוספות א תתבייש
|