הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2009 11:48:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  יש לי ניקסון (פלאטינום)
נושא: יש לי ניקסון (פלאטינום) תאריך: 5/24/2009 11:48:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

:) זה אחלה בולם.
האמת היא מילאתי אוויר בפעם הראשונה ועד שנה אחריי לא נגעתי. ואז גם עשיתי לו טיפול קומפלט כולל הכל לבד!

אחרי הדאווינים - מספרים:
בעקרון אתה אמור למלא את המיכל באוויר בלחץ שהוא בין 65%-85% מערך המשקל שלך בפאונד (1kg = 2.2lb)
אסור למלא פחות מ40PSI
מקסימום אני חושב זה 180PSI
להשתמש במשאבה המיועדת לבולמים בלבד (ולא בתחנת דלק חס וחלילה).

לדוגמה: נגיד שמשקלך 70 קג
עבור רכיבות רגועות
70kg x 2.2 x 85% = 130PSI
עבור רכיבות אגרסיוויות יותר
70kg x 2.2 x 65% = 100PSI

מקווה שעזרתי
לשאלות נוספות א תתבייש





חזרה לפורום