הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/24/2009 5:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נורית ר עם תוכן  אני קניתי לפני כמה חודשים...
נושא: אני קניתי לפני כמה חודשים... תאריך: 5/24/2009 5:33:00 PM
מחבר/ת: נורית ר

אופני SWISSBIKE TX 21

הוצאת הגלגל בקיפול מתחילה להקשות עליי

בינתיים אני חושבת אולי להחליף לאופני DAHON

אני חושבת להחליף לאחד מהדגמים:

DAHON VITESSE D7
DAHON SPEED D7

לאיזה מהם כדאי להחליף ולמה?

תגובות / עצות במהרה יתקבלו בברכה.
תודה



חזרה לפורום