נושא: אני קניתי לפני כמה חודשים... תאריך: 5/24/2009 5:33:00 PM
מחבר/ת: נורית ר
אופני SWISSBIKE TX 21
הוצאת הגלגל בקיפול מתחילה להקשות עליי
בינתיים אני חושבת אולי להחליף לאופני DAHON
אני חושבת להחליף לאחד מהדגמים:
DAHON VITESSE D7 DAHON SPEED D7
לאיזה מהם כדאי להחליף ולמה?
תגובות / עצות במהרה יתקבלו בברכה. תודה
|