טקסט הודעת פורום
5/24/2009 6:16:00 PM
שי סורוקה
איזה ניקסון זה בדיוק?
נושא:
איזה ניקסון זה בדיוק?
תאריך:
5/24/2009 6:16:00 PM
מחבר/ת:
שי סורוקה
אצלי יש רק תא אחד שמקבל אוויר - זה הוונטיל שלמטה...
חזרה לפורום