הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/25/2009 9:32:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון וקסלר עם תוכן  מה מהלך בולם המקסימלי של jamis dakota ?
נושא: מה מהלך בולם המקסימלי של jamis dakota ? תאריך: 5/25/2009 9:32:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר

שלום לכולם
האם מישהו יודע מה מהלך בולם המקסימלי שניתן להרכיב על שלדת jamis dakota ? (זנב קשיח)
כרגע מורכב ריקון 100 מ"מ
תודה


חזרה לפורום