טקסט הודעת פורום
| 5/25/2009 9:32:00 AM |
|
נושא: מה מהלך בולם המקסימלי של jamis dakota ? תאריך: 5/25/2009 9:32:00 AM
מחבר/ת: אלון וקסלר
שלום לכולם האם מישהו יודע מה מהלך בולם המקסימלי שניתן להרכיב על שלדת jamis dakota ? (זנב קשיח) כרגע מורכב ריקון 100 מ"מ תודה
|
חזרה לפורום |
|
|