טקסט הודעת פורום
| 5/25/2009 2:17:00 PM |
|
נושא: בשביל זה יש פורצי דרך תאריך: 5/25/2009 2:17:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
טוב, אולי לא בכזו דרמטיות אבל תמיד אפשר להסתמך על ניסיונם של אחרים
http://amudanan.co.il/?url=http://img2.tapuz.co.il/CommunaFiles/28761313.xml
בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|