טקסט הודעת פורום
| 5/25/2009 4:18:00 PM |
|
נושא: נגנבו BMC אפורות בחיפה תאריך: 5/25/2009 4:18:00 PM
מחבר/ת: יואב יסעור
זקוק לעזרה.במהלך השבוע האחרון נגנבו אופניי,מתוך המחסן,בעיר חיפה.מדובר באופני BMC ייחודיות בצבע אפור,דגם לא חדש אבל כאמור ייחודי.המוצא הישר יבוא על שכרו.אבי 0506-203158
|
חזרה לפורום |
|
|