טקסט הודעת פורום
5/25/2009 4:29:00 PM
גיא
מחפש פרטנרים לרכיבה.....
נושא:
מחפש פרטנרים לרכיבה.....
תאריך:
5/25/2009 4:29:00 PM
מחבר/ת:
גיא
מעוניין לרכב בתדירות גבוהה יותר... אימונים טיולים והרבה כיף..
אשמח להצעות בנושא
שיהיה המשך שבוע טוב!
גמיש עם רכב! :cool:
חזרה לפורום