טקסט הודעת פורום
| 5/26/2009 8:43:00 AM |
|
נושא: הזמנה לרכיבות תאריך: 5/26/2009 8:43:00 AM
מחבר/ת: שי גולדשטיין
אנחנו קבוצה קטנה נע 3-6 רוכבים מקסימום אופי הרכיב שלנו היא אול מאונטיין לא אגרסיבי, בקיצור משתדלים בעיקר לרכב בסינגלים מכל הסוגים!!! :
|
חזרה לפורום |
|
|