הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2009 1:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  איך שוללים סדקים בשלדה??? :confused:
נושא: איך שוללים סדקים בשלדה??? :confused:  תאריך: 5/26/2009 1:42:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

אהלן
אני רוכב על COILAIR 2008..
במשך הרכיבה תוך כדי פידול (הפעלת משקל על האופניים) אני שומע קליקים של מתכת שנשמעים כמו אחרי שמחנים את הרכב והרכב מתקרר (יודעים למה אני מתכוון?)
אני חושש שאלה יכולים להיות סדקים או איזושהיא בעיה בשלדה..
יש דרך לבדוק את זה?

תודה למגיבים! :rating:


חזרה לפורום