הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2009 2:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור hit-spit עם תוכן  יכול להיות הרבה דברים
נושא: יכול להיות הרבה דברים תאריך: 5/26/2009 2:52:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit

שמע היה לי ככה והלכתי לסלאלום ולא ידעו להגיד אם זה שילדה או פדלים, יכול להיות שנאבה בתוך הפדאל שלך שבורה...
לי היה גם נאבה פדאל שבורה וגם סדק...כדאי לבדוק כדי למנוע בעיות עתידיות..


חזרה לפורום