טקסט הודעת פורום
| 5/26/2009 2:52:00 PM |
|
נושא: יכול להיות הרבה דברים תאריך: 5/26/2009 2:52:00 PM
מחבר/ת: אור hit-spit
שמע היה לי ככה והלכתי לסלאלום ולא ידעו להגיד אם זה שילדה או פדלים, יכול להיות שנאבה בתוך הפדאל שלך שבורה... לי היה גם נאבה פדאל שבורה וגם סדק...כדאי לבדוק כדי למנוע בעיות עתידיות..
|
חזרה לפורום |
|
|