הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2009 3:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רז רפאלי עם תוכן  אם זה
נושא: אם זה תאריך: 5/26/2009 3:18:00 PM
מחבר/ת: רז רפאלי

נאבה של הפדאל אני מניח שמחליפים..
אבל מה סלאלום עושים עם סדק?


חזרה לפורום