טקסט הודעת פורום
| 5/26/2009 5:09:00 PM |
|
נושא: חוות דעת על אופנים תאריך: 5/26/2009 5:09:00 PM
מחבר/ת: ישי
:confused: צריך חוות דעת על האופנים אם למישו היה אם הם טובות? כל מה שיש יתרונות וגם חסרונות תודה (לא אכפת לי אם הם שוות את המחיר כי יש לי הנחה ענקית אני קרוב של היבואן) תודה מראש ישיhttp://www.giant.co.il/50799/RINCON
|
חזרה לפורום |
|
|