הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2009 5:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישי עם תוכן  חוות דעת על אופנים
נושא: חוות דעת על אופנים תאריך: 5/26/2009 5:09:00 PM
מחבר/ת: ישי

:confused: צריך חוות דעת על האופנים אם למישו היה אם הם טובות? כל מה שיש יתרונות וגם חסרונות תודה (לא אכפת לי אם הם שוות את המחיר כי יש לי הנחה ענקית אני קרוב של היבואן) תודה מראש ישיhttp://www.giant.co.il/50799/RINCON


חזרה לפורום