הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/26/2009 11:22:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בילבו באגינז עם תוכן  ואיזה בדיקות עשית וכמה זמן נתת לזה ?
נושא: ואיזה בדיקות עשית וכמה זמן נתת לזה ? תאריך: 5/26/2009 11:22:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז

אני מנסה לחשוב, ומשער, שהג´יפה היא אמורה להוות לא פתרון זמני, אלא פתרון מלא לבעית התקר. זה אומר, שאם לא תנקר את הפנימית יותר, היא תשאר נפוחה.


אם בדקת שהפנימית שלך
* לא משחררת יותר אוויר (בכלל בכלל)
* מחזיקה לחץ למשך הרבה זמן
* לא מתפרקת עם הזמן בגלל התגובה של הגומי עם הסבון של הפילינג

אזי מצאת אכן פתרון מצויין :)

לגבי המחיר, לדעתי זה דיון אחר, ארוך, ועצוב.
לדעתי בדיון הזה יש את כל האלמנטים של הטרגדיה היוונית הקלאסית.



חזרה לפורום