נושא: ואיזה בדיקות עשית וכמה זמן נתת לזה ? תאריך: 5/26/2009 11:22:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז
אני מנסה לחשוב, ומשער, שהג´יפה היא אמורה להוות לא פתרון זמני, אלא פתרון מלא לבעית התקר. זה אומר, שאם לא תנקר את הפנימית יותר, היא תשאר נפוחה.
אם בדקת שהפנימית שלך * לא משחררת יותר אוויר (בכלל בכלל) * מחזיקה לחץ למשך הרבה זמן * לא מתפרקת עם הזמן בגלל התגובה של הגומי עם הסבון של הפילינג
אזי מצאת אכן פתרון מצויין :)
לגבי המחיר, לדעתי זה דיון אחר, ארוך, ועצוב. לדעתי בדיון הזה יש את כל האלמנטים של הטרגדיה היוונית הקלאסית.
|