טקסט הודעת פורום
5/27/2009 12:24:00 AM
יונתן קריספיל
הX2 זה לא ברמת כוח של הקוד
נושא:
הX2 זה לא ברמת כוח של הקוד
תאריך:
5/27/2009 12:24:00 AM
מחבר/ת:
יונתן קריספיל
אם כבר אז M4 ומעלה.
חזרה לפורום