הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/27/2009 12:24:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יונתן קריספיל עם תוכן  הX2 זה לא ברמת כוח של הקוד
נושא: הX2 זה לא ברמת כוח של הקוד תאריך: 5/27/2009 12:24:00 AM
מחבר/ת: יונתן קריספיל

אם כבר אז M4 ומעלה.


חזרה לפורום